Časté dotazyJak se zeptat na technické detaily ?
Můžete kontaktovat naše odborné prodejce, rádi Vám pomohou viz. Kontakty
Jak dlouhou poskytujete záruku na zboží ?
Záruční doba se řídí platnými nařízeními české legislativy (24 měsíců).
Co mám dělat, když se nemohu dovolat na prodejnu ?
V takovém případě nám, prosíme, napište e-mail na který vždy odpovíme, nebo zkuste později zavolat znovu. Je možné, že se zrovna věnujeme příchozímu zákazníkovi a telefon zvednou nemůžeme.
Jsou v ceně zahrnuté veškeré poplatky ? Ano, ceny jsou uvedené včetně všech recyklačních a jiných poplatků, včetně DPH a jsou konečné.
Kolik stojí poštovné ?
Objednané zboží odesíláme obchodním balíkem České pošty, případně jiným dohodnutým způsobem a to za 200,- CZK. Cena obsahuje balné, poštovné, pojištění a cenu dobírky. Veškeré zboží si můžete koupit a vyzkoušet i osobně v naší prodejně v Praze viz. Kontakty
|
|
|
Pozice: | Asistent prodeje |
Jméno: | Jiri Bouda |
Email: | prodejna@vkservis.cz |
Telefon: | +420 224 827 815 |
Mobil: | +420 774 199 868 |
Pozice: | Expedice |
Jméno: | Ilona Svobodová |
Email: | expedice@vkservis.cz |
Telefon: | +420 224 827 815 |
Mobil: | +420 774 199 868 |
Pozice: | Asistent prodeje |
Jméno: | Jan Prochazka |
Email: | prodejna@vkservis.cz |
Telefon: | +420 224 827 815 |
Mobil: | +420 774 199 868 |